Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Revenge Is Sweeter..than you ever were mysterkonieczko/ chocolate-sugar

myblog

I Gotta Feeling


Teraz testuje blog4u.! hahah Dziękuje Konieczko za HTML <3
Onet sie zacina co doprowadzało mnie do szału.Adres wziął sie od mojej ukochanej piosenki The Veronicas - Revenge Is Sweeter (Than You Ever Were)<33333, której akurat słucham ^^.Nagłowek jest moim pierwszym od bardzo dawna, bardzo,bardzo, bardzo dawna XD wiec nawet nie jest najgorzej.
Jest mi zimno,boli mnie gardło a Konieczko ma grzejnik! :< bu i w chacie ma napaleńca którego molestuje od rana XD
ale za to ja mam herbatę z cytrynką haha! :D
Dzisiaj to wstałam o 12. katana. W TV
...
czytaj więcej

Flu
[komentarzy 2] Komentuj


FASTNAVIGATION

TOPElite

WELCOMEmessage

Witam na blogu poświęconym praktycznie wszystkim.Na pewno nie zabraknie śmiechu. :D
Flu

OTHERINFO

Was: 2481
Date of opening : 5 wrzesnia 2009
Admin strony: Flurish
My Twitter: Flurish
DA: Flurish
Contact: @

myfav




musicbox

oldhistory

LAy INFO

Grafika: Flu, Html: Konieczko. Najlepiej ogladac w przegladrace mozilla firefox.